Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Ny vecka, nya tag?

Av Fia - 4 februari 2013 19:13

Ja, man brukar väl prata om ny vecka, nya tag... Men är det verkligen så?? Inte för mig idag iaf =/


Helgen var rolig i gott sälskap och en massa god mat! Kom hem igår kväll och måste nog säga: Borta bra men hemma bäst! Efter en ordentlig nattsömn kände jag att det var dags att återuppta Nutriletten efter "semestern" och det började bra =P Drack min morgondrink och efter det åkte vi iväg till stan och handlade kaninfoder mm.


När vi kom hem drack jag en Guava-smoothie, bättre smoothies finns av Nutrilett! Efter "lunchen" var vi hos min mamma och hjälpte till med att elda kvistar och skräp, efter det började nerförsbacken... Hade ju nog en påse Vanilj-shake med mig men det blev mat... Nu på kvällen när vi kommit hem har jag ätit pirog =/


Så jag kan nog inte påstå att det blev nåra nya tag för mig idag iaf... Imorgon kanske? Vi får se =) Har iaf bestämt att jag inte stressar mig med diet denna vecka så det får bli lite som det blir =) 


Trevlig vecka allihop! 


Kramar från Fia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 5 februari 2013 20:49

Hallå där!   Idag har jag varit duktigare =) Frukost, lunch och mellanmål har gått i Nutriletts tecken och middagen bestod av köttfärssoppa och en halv runebergstårta vilket var planerat eftersom barnen var hos oss =) Nu på kvällen har jag bara ä...

Av Fia - 1 februari 2013 07:24

Så var fjärde veckan slut, vågen visade på 103,2kg så har tappat 1,1kg denna veckan igen =) Jag är egentligen nöjd men hade hoppats på att ha en chans att vara under 100-strecket nästa vecka fredag när det är operationsdags men den önskan får jag nog...

Av Fia - 31 januari 2013 11:00

Eftersom jag har hållit på med Nutrilett i snart 4 veckor redan så tänkte jag börja med att sammanfatta lite =) Första veckan fuskade jag en hel del, jag fick inte riktigt tag i det hela men lyckades få ihop en viktminskning på 2,4kg, visst det är ju...

Presentation


Börjar min viktresa med Nutrilett och övergår senare till ev. LCHF

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards