Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

Duktigare idag =)

Av Fia - 5 februari 2013 20:49

Hallå där!


Idag har jag varit duktigare =) Frukost, lunch och mellanmål har gått i Nutriletts tecken och middagen bestod av köttfärssoppa och en halv runebergstårta vilket var planerat eftersom barnen var hos oss =) Nu på kvällen har jag bara ätit en apelsin så jag är trots allt helt nöjd med maten idag =)


Lyckades klämma in en 45min promenad på förmiddagen också och nu på kvällen har jag varit och hälsat på de 3 bästa wachtelhundarna som finns =) Brukar vara hundvakt till alla 3 lite turvis och hälsar gärna på dem när jag har möjlighet =)


Imorgon har jag en massa att uträtta när jag äntligen får pengar också, en hel del att inhandla så det finns hemma så jag inte behöver in till stan efter operationen i onödan iaf =)


Kramar från Fia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 4 februari 2013 19:13

Ja, man brukar väl prata om ny vecka, nya tag... Men är det verkligen så?? Inte för mig idag iaf =/   Helgen var rolig i gott sälskap och en massa god mat! Kom hem igår kväll och måste nog säga: Borta bra men hemma bäst! Efter en ordentlig nattsö...

Av Fia - 1 februari 2013 07:24

Så var fjärde veckan slut, vågen visade på 103,2kg så har tappat 1,1kg denna veckan igen =) Jag är egentligen nöjd men hade hoppats på att ha en chans att vara under 100-strecket nästa vecka fredag när det är operationsdags men den önskan får jag nog...

Av Fia - 31 januari 2013 11:00

Eftersom jag har hållit på med Nutrilett i snart 4 veckor redan så tänkte jag börja med att sammanfatta lite =) Första veckan fuskade jag en hel del, jag fick inte riktigt tag i det hela men lyckades få ihop en viktminskning på 2,4kg, visst det är ju...

Presentation


Börjar min viktresa med Nutrilett och övergår senare till ev. LCHF

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards